STRATEGI

hjem   cv   referanser  strategi  tekst   foto   video  twitter  linkedin  facebook

__________________________________________________________________________________


Den operative kommunikasjonskompetansen min burde være godt dokumentert i arbeidsprøvene for tekstfoto og video. Men grunnlaget for gode resultater gjennom det operative arbeid starter med strategier som er faglig funderte og kundeorienterte.

Siden 1995 har jeg jobbet i bedrifter som kjennetegnes ved høy innovasjonstakt, internasjonalisering og omstillingsutfordringer. Mine ledererfaringer og -egenskaper kommer delvis fra arbeid i linje og fra utviklingsprosesser, på prosjektbasis og i matriseorganisasjoner. I sum betyr dette at jeg har bred erfaring med å analysere, utvikle, teste, forankre og lansere nye produkter og tjenester, organisasjonsstrukturer og budskap – internt som eksternt. Dermed integreres kommunikasjonsarbeidet i hele kundens verdikjede – ikke bare «på tampen» i distribusjonsfasen:

Av konkrete strategiprosesser nevnes følgende spesielt;
– Etablering av forhandlernett i ADCom Data Gruppen (1995-1998)
– Utvikling og lansering av nye tjenester på Dagbladet.no (2000-2001)
– Utvikling, implementering og forankring av nye internett-. intranett- og ekstranettløsninger, merkevareprosesser og verdibasert ledelse i Posten Norge (2001-2005)
– Verdi- og merkevareprosess i Sparebanken Møre, i Nordmøre Energiverk og i Scana Volda (2006-2007)
– Etablering og videreutvikling av internett-, intranett- og ekstranettsider i Stokke AS (2007-2009)
– Produkt- og kommunikasjonsutvikling i reiselivsbransjen – Destinasjon Ålesund & Sunnmøre, Innovasjon Norge og 62°NORD (2009-2011)
– Salgs- og markedsstrategi for Isolaft AS (2012-)
+++


Reklamer

Innspill? Utspill? Kommentarer?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s